top of page

תכנון מוצר חדש: 3 שלבים חשובים לתכנון, עיצוב ובניית מוצר

יש לכם חלום, אתם יודעים שיש לכם את היכולת ליצור מוצר חד פעמי, כזה שיש לו את הכוח לשנות את העולם. אבל, רגע לפני, בלי לתכנן את המוצר בצורה מקצועית, מתוך בחינה מעמיקה של כל הפרטים, לא נגיע רחוק כל כך. תכנון מוצרים הוא תהליך מורכב, בו אנחנו נעזרים בכל הכלים המקצועיים העומדים לרשותינו, מתוך ניסיון ליצור מוצר, אשר יתאים לצרכנים רבים, בכל רחבי העולם, בדיוק מירבי. בתוך עידן מתקדם וטכנולוגי, בשעה שבכל מקום מייצרים מוצרים חדשים, אנחנו לא יכולים לקפוא על השמרים. אנחנו צריכים להקפיד על תכנון מוצר יעיל, אפקטיבי וכזה שלוקח את כל הפרטים בחשבון, על מנת שנוכל לבלוט מעל כל המתחרים. איך עושים את זה? מיד תקבלו את התשובות.



מה זה אומר? לעשות תכנון מוצרים

תכנון מוצרים, הוא השם המקצועי בו אנחנו משתמשים, לתהליך של עיצוב המוצר. כאשר אנחנו ניגשים לעיצוב ותכנון מוצר חדש, אנחנו צריכים לבחור כיצד המוצר שלנו ייראה. מה יהיה המשקל שלו, באיזה גודל הוא יהיה ואיך ירגיש הלקוח שעה שיעזר במוצר. למשל, מכשיר לעיצוב שיער, יהיה בצבעים 'שקטים', לעומת קפסולה למשחק מחשב, אותה נעטר בכפתורים צבעוניים. המשקל של המוצר כאמור, הגודל שלו והפרטים הקטנים, כל אלו משפיעים על חוויית המשתמש ומכאן, על היקף המכירות בסופו של דבר. תכנון מוצרים הוא תהליך ארוך ומורכב, אבל כזה שמבטיח לנו, יצירה של הפריט המושלם, זה שיצליח לענות על כל הציפיות.


איך נראה תהליך הפיתוח בשלושה שלבים

כדי להשלים את העבודה ולהגיע מהרגע בו ניצת בכם הרעיון ועד ליצירה של פריט בו אפשר לאחוז ביד, עליכם לעבור בשלושה שלבים. כל אחד מהם כולל עוד פרטים רבים, אבל החשוב מכל הוא לשים לב ולהתייחס לכל מדרגה בסולם, במלוא הרצינות ובכובד ראש. כמו שאמרו חכמים מאיתנו 'אלוהים נמצא בפרטים הקטנים', בעולם שלנו, אין דבר נכון מזה. אז מה הם שלושת השלבים החשובים בתהליך?


שלב ראשון, אפיון המוצר

אם אתם מפתחים משחק קופסא, קהל היעד שלכם הוא אחד, אם אתם עוסקים בפיתוח אביזרים מיוחדים לאופניים חשמליות, קהל היעד שלכם אחר. אפיון המוצר עוזר לנו לחשוב על אופן השימוש בו בחיי היום, יום של הלקוח. אנחנו יכולים לגזור מכך באיזה גודל המוצר יהיה, מה יהיה המשקל שלו ואיך נתאים אותו, כך שהוא יתאים לקהל לקוחות רחב ככל שניתן. אתם ממש לא חייבים לדעת כבר באיזה צבע יהיה הכפתור או המכסה שעל הקופסא, אבל אתם כן צריכים לחשוב על מי שישתמשו במוצר, ביום בו זה יצא לשוק.


שלב שני, ניסוי ותהייה

יוצאים לדרך, אנחנו נעזרים בידע שלכם ובכלים העומדים לרשותינו ומנסים לעצב דוגמאות שונות לאותו מוצר. נבחן את התוצרים על קבוצת ביקורת וכמובן, עלינו ועליכם. ביחד, נלמד מה עבד יותר ומה פחות. כאן אנחנו מפצירים בכם 'לא לשמור בבטן'. אימרו לנו הכל, כך נוכל לעשות עבודה יותר טובה בהמשך, עד לקבלת תוצאה מצויינת.


סיום ומעבר לייצור המוני של הפריט

תכנון מוצרים מסתיים עם קבלת התוצאה הסופית. אנחנו כמובן לא משאירים אתכם כאן לבד, אנחנו ניתן לכם את כל הידע, כדי שגם במפעל, ידעו בדיוק, איך להמשיך ולייצר את הפריט הייחודי, עליו עמלנו יחד, לאורך כל הזמן.

לקבלת מענה אישי ומקצועי, מוזמנים ליצור איתנו קשר.


תודה! נשוב אליכם בהקדם

יש לכם רעיון למוצר?

צרו קשר!

החלל החיצון

 יש לכם רעיון או מוצר?

מגיעה לכם שיחת יעוץ חינם!

Anchor 1
bottom of page