top of page

כיצד לבחור את המעצב התעשייתי הנכון עבורכם?

אם יש לכם חלום להפוך את הרעיון שלכם למוצר מוגמר עבור קהל לקוחות עצום ופוטנציאלי, תדעו שזה אכן אפשרי. על מנת לבצע זאת, כל שתזדקקו לעשות הוא לחשוב על רעיון איכותי ולתת למעצב תעשייתי מקצועי - לבצע את העבודה.

אך כיצד ניתן לדעת האם מעצב תעשייתי אחד הוא טוב יותר מן האחר? ואילו קריטריונים מומלץ ורצוי לבדוק?


מעצב תעשייתי - קווים לדמותו


שילוב של אמן ויזם באדם אחד: המעצב התעשייתי האולטימטיבי חייב לכלול נפש אומנותית בשילוב עם נפש יזמית ייחודית וזאת על מנת ליצור את המוצר המוגמר המושלם.


יכולות שיווק: מעצב תעשייתי חייב להיות בעל השקפה וראייה שיווקית על מנת שיצליח ליצור עיצוב אשר ישווק את המוצר יותר טוב מכל פרסומת סמויה או קמפיין שיווקי אדיר.


למצוא את נקודות האיזון: לפני כל עיצוב מוצר, על המעצב התעשייתי להביא בחשבון את העלות של העיצוב, ולמצוא את נקודת האיזון שבה מחד הוא לא מוציא כספים רבים על עיצוב המוצר, ומאידך, הוא עדיין מצליח לפתח עיצוב מדהים ומרשים ביותר.

נקודת האיזון היא פרמטר חשוב ביותר שיש לקחת בחשבון, הסיבה לכך היא שניתן לבצע עיצובים מרהיבים אך עלותם הגבוהה לא תשתלם מול עלות המוצר בשוק וההפסד יהיה של בעלי החברה שמייצרת את המוצר.


ניסיון: זה לא משנה באיזה תחום אנו מתעסקים, אנו תמיד נרצה לעבוד עם מעצב תעשייתי מנוסה מקצועי ובעל ניסיון רב בתעשייה. המעצב תעשייתי האולטימטיבי הוא אדם שניתן לסמוך עליו, הוא יספק לנו עיצוב מרשים וברמה הגבוהה ביותר, יעניק לנו עבודה מהירה ויסודית והכי חשוב - יפעל על פי התכנית של היזם.



נעים להכיר, סטודיו תומאס לעיצוב תעשייתי

צריך מעצב תעשייתי מנוסה, איכותי ומקצועי עם שפע של לקוחות מרוצים?

מחפש חברת עיצוב מוצר דינאמית, יעילה ומהירה שלא תאכזב אותך?

זקוק לחברת פיתוח מוצר אשר תהפוך בן רגע "למחלקת הפיתוח" שלך?


לאחר אלפי שעות עיצוב ושנים של ניסיון מתחת לחגורה, אחרי שפיתחנו מאות מוצרים ועשרות פטנטים ומדגמים, רגע אחרי שהעמדנו את עצמנו באינסוף התחייבויות למצוינות ועמדנו בהן... כעת אנו יכולים להגיד לך בפה מלא - שהצלחנו!


סטודיו "תומאס עיצוב תעשייתי" שמח להעניק לך את שירותיו המקצועיים ולסייע לך בכל שלב בעת פיתוח ותכנון המוצר/הרעיון שלך. הסטודיו שלנו זמין לך בכל עת וילווה אותך לכל אורך השלבים השונים עד להשגת המוצר המוגמר והתוצאה הרצויה.



אצלנו תקבל עיצוב תעשייתי בראש יצירתי-חדשני, ומוצר מוגמר ברמה הגבוהה, האיכותית והטובה ביותר .


עם מאות מוצרים מובילים ופיתוחים מוצלחים שבוצעו אצלנו בחברה, אנו גאים להוביל את התעשייה בתחום העיצוב התעשייתי.


נשמח לעמוד לשירותך.

תודה! נשוב אליכם בהקדם

יש לכם רעיון למוצר?

צרו קשר!

החלל החיצון

 יש לכם רעיון או מוצר?

מגיעה לכם שיחת יעוץ חינם!

Anchor 1
bottom of page