top of page

כיצד תתכננו בצורה מיטבית את המוצר החדש הבא שלכם?

העולם הזה, הוא עולם מתעתע. מצד אחד, ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לנו ליהנות מכלים שלא היו קיימים בעבר, וודאי לא עבור מפתחים צעירים. אבל מהצד השני, התחרות הפכה קשה ומורכבת הרבה יותר. פיתוח מוצר היום זה לא תהליך פשוט, בעיקר משום שאנחנו צריכים למצוא את הדרך, לבלוט, מעל כל השאר, ליצור מוצר שיצליח להגיע לבתים של לקוחות רבים ככל שניתן. אם אתם צריכים סיוע בתהליך של תכנון מוצר ואם אתם רוצים ליהנות מאיכות העבודה של הטובים ביותר, הישארו איתנו.

עיצוב תעשייתי של מערכת לסינון מים ביתים
עיצוב מוצרי צריכה לבית. הדמיה: סטודיו תומאס

מה התפקיד של מעצב מוצר ולמה הוא חשוב כל כך

נתחיל בדוגמא, נגיד יש לכם חלום. לצורך העניין, אתם מעוניינים לפתח מוצר חדשני, בקבוק מים המיועד לרוכבי אופניים מקצועיים. לבקבוק מערכת מיוחדת, כזו שיכולה להתריע ולעודד את הרוכב לשתות מים כמה פעמים לאורך הרכיבה, כדי למנוע התייבשות. עד כאן, הרעיון מצויין ויכול להיות שיש לכם את הטכנולוגיה החיונית לפיתוח המוצר. אבל, שאלה גדולה עדיין עומדת בעינה, היא, איך אתם רוצים שהמוצר ייראה? תכנון מוצרים חייב לקחת בחשבון את גודל הבקבוק, את הכן המיוחד, עליו אפשר יהיה להניח אותו, כך שיתאים לאופניים וכן הלאה. זו דוגמא אחת, אבל כמובן, גם במקרים אחרים, טכנולוגיה לבדה לא מספיקה. התפקיד שלנו הוא למצוא פתרונות עיצוביים, במטרה להפוך את המוצר שלכם לכזה, שיכול לסייע לצרכנים בכל רחבי העולם.


איך בדיוק ניגשים לתהליך של תכנון מוצר

את שלב החלום כבר עברתם בהצלחה, יש לכם חזון ואתם מעוניינים להגשים אותו. לכל מוצר יש את הסיפור שלו, אבל, כך או אחרת, אחרי שהטכנולוגיה כבר נמצאת בידיכם, אחרי שאתם יודעים בדיוק, מה אתם רוצים לתת ללקוח, אנחנו נכנסים לתמונה. נתחיל בניסיון לאפיין את המוצר. נחשוב על הלקוחות אשר יכולים ליהנות מהמוצר, בני כמה הם, מה המגדר שלהם וכיוצא באלו. התשובות לשאלות הללו, יגזרו את המשך העבודה שלנו, זה הרגע לבחור באיזה גודל המוצר יהיה, כמה הוא ישקול, מה תהיה פלטת הצבעים בה נשתמש. פעמים רבות, תהליך תכנון מוצר יורד עד לרזולוציות הקטנות ביותר, גודל הפקק או הזווית של ידית הנשיאה של המוצר, לכל אחד מהפרטים הללו, למרות שהם נדמים כקטנים, יכולה להיות משמעות על היקף המכירות של המוצר בסופו של דבר.

אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא ולא נרפה עד שנגיע אל היעד

התהליך הוא משותף, לשני הצדדים. אתם מגיעים עם החלום, אנחנו מגיעים עם הכלים הטכניים. ביחד, אנחנו ניצור שורה של עיצובים שונים לאותו הפריט, נקבל היערות ונמצא את הדרך לענות על כל הצרכים שלכם, היזמים. לפעמים, אנחנו מצליחים לדייק את העבודה כבר בפעם הראשונה, אבל לפעמים, מדובר על תהליך. מבחינתנו, זה לא משנה. אנחנו כאן עד שהתוצאה תהיה מושלמת בעיניכם. דברו איתנו עוד היום.


תודה! נשוב אליכם בהקדם

יש לכם רעיון למוצר?

צרו קשר!

החלל החיצון

 יש לכם רעיון או מוצר?

מגיעה לכם שיחת יעוץ חינם!

Anchor 1
bottom of page