top of page

מה כולל השירות של סטודיו לעיצוב תעשייתי?

אם יש לכם חלום, לפתח מוצר שיעלה את מחזור המכירות שלכם בארץ ובעולם ויביא משהו חדש לקהל הלקוחות שלכם, אנחנו רוצים להיות חלק מתהליך היצירה המשותף. אנחנו מאמינים כי באמצעות שיתוף פעולה, של אנשי מקצוע ביחד עם הדמיון שלכם, אנחנו יכולים להגיע להישגים חסרי תקדים, כאלו שיבואו לשינוי משמעותי, בהיקף המכירות של העסק שלכם. איך בדיוק נראה תהליך של עיצוב מוצר ולמה אתם חייבים להתחייס אליו בכובד ראש, על כך נדבר בהרחבה כעת.



מה התפקיד של סטודיו עיצוב תעשייתי

עיצוב מוצר הוא תהליך ארוך במסגרתו, אנחנו לוקחים את הרעיון הגולמי והופכים אותו למציאות, למוצר קיים, כזה שאפשר ללכת ולמכור ברשת ובפלטפורמות נוספות. בדרך כלל, הרעיון הגולמי, לא מתייחס לכל הפרטים הקטנים שצריכים להיות במוצר, על מנת שזה יתאים לצרכים של הלקוחות שלכם. התפקיד שלכם, היזמים, הוא לחלום בגדול. התפקיד של העובדים במסגרת סטודיו לעיצוב תעשייתי, הוא לפרוט את החלומות הללו למשימות קטנות.


איך נראה תהליך עבודה בליווי סטודיו עיצוב תעשייתי

אמנם, אנחנו עובדים עם מגוון רחב של לקוחות המגיעים מתחומים שונים, אבל העבודה תמיד מתבצעת באותו האופן:

שלב א, פיענוח צרכי הלקוח של היזם ופילוח קהל היעד: כמו שאתם אולי כבר מבינים, פיתוח מוצר במסגרת שיתוף פעולה עם סטודיו עיצוב תעשייתי, המיועד לילדים, יהיה שונה מתהליך פיתוח מוצר המיועד לאוכלוסייה מבוגרת. בכל פעם מחדש, חשוב להבין, מה הלקוחות שלכם מחפשים ואיך אנחנו יכולים לתרגם את הרעיון ליצירה של מוצר המתאים לקהל היעד, במידה הרבה ביותר.

שלב ב, ניסוי ותהיה, קבלת ביקורת ויישום: לפעמים, נדמה לנו בשלב הראשון שפיצחנו את הנוסחה, אבל, כאשר אנחנו יוצאים לתהליך היצירה, מתברר כי עלינו לחשוב על רעיון אחר. סטודיו עיצוב תעשייתי לא תמיד עומד בפני עצמו, לעיתים, אנחנו צריכים לצרף אנשי מקצוע מומחים בתחומים נוספים, כדי להגיע לתוצאה הרצויה. בין היתר, מהנדסי תוכנה, מומחים בחוויית משתמש או מתכנתים, יכולים להביא לנו נקודת מבט חדשה ולעזור לנו לחזור לדרך המלך. בשלב הזה, אתם, היזמים, חשובים לא פחות. אנחנו צריכים לשמוע את דעתכם על מנת שנוכל ללמוד מהטעויות עד ליצירה של המוצר הסופי.


אנחנו נשמח לעבוד ביחד ולהגשים חלומות

אנחנו קמים מלאים בתשוקה בכל בוקר, כדי להצליח ולהוביל אתכם להגשמת החלום. סטודיו עיצוב תעשייתי הוא לא רק הבית של אנשי המקצוע, אלא הוא המקום בו אנחנו מקבלים את ההזדמנות לקחת את החלומות שלכם, שלב אחד קדימה. בעידן בו כדי להצליח חשוב לבלוט מעל המתחרים, אתם צריכים לקחת לתשומת ליבכם את המשמעות של תהליך יצירת המוצר. אם לא נרד לכל הפרטים הקטנים ונתייחס לכל הבעיות, קטנות כגדולות, בתשומת לב, הרי שלא נצליח לממש את החזון. המטרה שלנו היא להיות לכם לעוגן, בדיוק בצמתים החשובים הללו.


תודה! נשוב אליכם בהקדם

יש לכם רעיון למוצר?

צרו קשר!

החלל החיצון

 יש לכם רעיון או מוצר?

מגיעה לכם שיחת יעוץ חינם!

Anchor 1
bottom of page