top of page

סטודיו לעיצוב תעשייתי- עוזרים לך לתת ערך אמיתי ללקוח שלך

אם נרצה או לא, אנחנו חיים בעידן יוצא דופן כמעט מכל בחינה. בניגוד לעבר, הרי שהיום, באמצעים פשוטים יחסית, כמעט כל אחד יכול לפתח מוצר ולשווק אותו, להגיע לקהל גדול של לקוחות, בכל רחבי העולם. מהצד השני, גם אם אמצעי הייצור הפכו נגישים יותר, הרי שאנחנו צריכים להשקיע מאמץ בניסיון להעניק ערך משמעותי ללקוח, כדי להצליח ולגבור על המתחרים, אלו שמנסים את מזלם, ממש כמונו. סטודיו לעיצוב תעשייתי זו הכתובת שלך להוצאה של הרעיון היצירתי שלך לפועל. אולי כעת מונחים כמו עיצוב תעשייתי או פיתוח מוצר נשמעים לך כמו 'סינית', אבל אנחנו בטוחים כי בתוך כמה דקות תגיע גם אתה למסקנה המתבקשת, בחירה של מעצב תעשייתי חיונית להצלחה שלך.



סקיצות של פיתוח מוצר
שלב הסקיצות בתהליך פיתוח המוצרים

איך נראית העבודה של מעצב תעשייתי מאחורי הקלעים

מהרגע בו אתם, היזמים, מגיעים עם רעיון, התפקיד של מעצב תעשייתי מצויין היא כל הזמן לחשוב על כלים ליישום פרקטי של הרעיון לכלים מעשיים. לצורך העניין, אם אנחנו מדברים על קוסמטיקאית עם קהל לקוחות נאמן המעוניינת ליצור מכשיר מיוחד לשיפור מרקם עור הפנים, הרי שמהרגע בו היא פונה עבור שיתוף פעולה עם מעצב תעשייתי, תהליך העבודה מתחלק לכמה שלבים:

1. אנחנו צריכים להבין מה המטרה: להגדיר במילים מה התפקיד של המוצר, איך הוא יכול לענות לצרכים של הלקוחות וכן הלאה.

2. עלינו להחליט איך לעצב את המוצר באופן כזה שחוויית השימוש בו תהיה אולטימטיבית: מהנדס מוצר תמיד חושב על הפרטים הקטנים. זה מתחיל בבחירה נכונה של מסך מגע או הכפתור דרכו המשתמשת תוכל להפעיל את המכשיר וזה מגיע למשקל אולטימטיבי של המוצר, כזה שיאפשר לנו לא לוותר על שום פונקציה מצד אחד, אבל גם בלי שניאלץ להכביד על היד של הלקוחה לאורך הזמן.

3. אנחנו צריכים להבין את מי אנחנו צריכים לגייס לטובתנו: כאשר עובדים בליווי של סטודיו לעיצוב תעשייתי, זה לא בהיכרח אומר שאלו האנשים להם כל הפתרונות בכל תחום. לפעמים יש לגייס מהנדסי תוכנה למשל או מעצבים גרפיים לתהליך העבודה המשותף. היתרון בעבודה עם אנשים מצויינים הוא שהם מכירים אנשי מקצוע מצויינים נוספים, כך שאתם, היזמים, בסופו של יום, מקבלים שירות מושלם וכזה שימקסם את התוצאות שלכם כל פעם מחדש.


להתחיל בתהליך היצירה עוד היום

אנחנו חיים בעידן מהיר ודינמי, כזה שלא מותיר לנו את האופציה להישאר מאחור. אם אתם רוצים לעמוד בקצב ובעיקר, אם אתם מבינים כי הגיע הזמן שלכם לממש את הרעיונות היצירתיים שלכם, אנחנו, סטודיו תומאס, נשמח לעמוד לשירותכם.

לקבלת מענה לשאלות אישיות ועל מנת שנוכל להתחיל בעבודה, אנחנו נשמח לקבל מכם טלפון או לשמוע מכם, דרך אתר האינטרנט.


תודה! נשוב אליכם בהקדם

יש לכם רעיון למוצר?

צרו קשר!

החלל החיצון

 יש לכם רעיון או מוצר?

מגיעה לכם שיחת יעוץ חינם!

Anchor 1
bottom of page