top of page

סטודיו לעיצוב תעשייתי "תומאס" - הדרך שלכם למוצר מנצח

מהי עבודתו של סטודיו לעיצוב תעשייתי ומה תרומתו לעיצוב מוצר חדש?


שלב ראשון: תכנון ופיתוח המוצר

לאחר שחשבתם רבות וחלמתם על אופיו של המוצר החדש, פיתחתם את הרעיון הראשוני, בניתם תוכנית עסקית איכותית,

גייסתם כספים רבים ממשקיעים והחלטתם ללכת על דרך פיתוח שמתאימה למוצר, ניתן כעת לעבור לשלב המעניין והחשוב ביותר - תכנון ופיתוח המוצר על ידי סטודיו לעיצוב תעשייתי. בשלב החשוב הזה מומלץ להיות מדויקים ככל האפשר על מנת להגיע לתוצאות הרצויות ולמוצרים איכותיים שיימכרו היטב. אנו ממליצים להיעזר בשירותיו של מעצב תעשייתי מנוסה, כזה שידע להפוך את הרעיון החדשני שלך למציאות.

מעצב תעשייתי מקצועי ומנוסה יוכל לתכנן את המוצר שלך בתוכנות הדמיה תלת ממדיות, ייצור עבורך שרטוטים, יבנה את אב-הטיפוס הטוב ביותר, יסייע וילווה אותך לאורך תהליך פיתוח המוצר ויעניק לך עצות שלא יסולאו בפז.


שלבי שני: עיצוב האריזה

כל סטודיו לעיצוב מוצר יודע שעיצוב אריזה למוצר חדש הוא תהליך חשוב לא פחות מהמוצר עצמו. אריזה טובה יכולה להפוך מוצר טוב למוצר מעולה. אריזה תסייע לכם לפנות לקהל היעד הנכון עבור המוצר וגם להדגיש את היתרונות שלו על פני מוצרים מתחרים.

מעצב תעשייתי יודע להתאים את האריזה הנכונה למוצר ושם דגש רב על דרך עיצוב האריזה, החומרים ואופן השימוש בה.

עיצוב אריזת מוצר ייחודית, אריזה כזו שמבדלת את עצמה משאר המתחרים שקיימים בשוק, בעלת מראה אטרקטיבי, חדשנית ומהפכנית, יכולה להוביל בקלות ובמהירות להצלחתו השיווקית של המוצר שלכם.


שלב שלישי: שלב הייצור

לאחר שסיימת בהצלחה את השלבים הקודמים, הגיע רגע האמת... שלב הייצור. לאחר שהמעצב התעשייתי יצר עבורך אב-טיפוס שעובד כהלכה ובעל מראה אטרקטיבי מותאם לקהל היעד, תוכל לעבור לתכנון וייצור של המוצר בקנה מידה תעשייתי ולייצור המוני בארץ או בחו"ל. כבר בזמן תכנון ועיצוב המוצר כדאי לחשוב על דרכי הייצור המועדפות מבחינה טכנולוגית וחומרית.


ישנן סיבות רבות לחשיבות המעצב התעשייתי בתהליך הייצור. שלב ההכנה לייצור, במיוחד אם הוא מתקיים בחו"ל (ורוב הפעמים בסין) ידרוש מגעים עם המפעל המייצר, תחלופה מהירה של קבצים ותיקונים לשם הכנת התבניות. מעצב תעשייתי מקצועי יוכל לנהל עבורכם את תהליך המגעים והכנת התבניות לייצור אל מול המפעל בצורה מהירה ובמינימום עיכובים ובעיות שיעלו לכם זמן רב וכסף.

קיימות כיום טכניקות ייצור רבות ומגוונות כאשר הבולטת והפופולרית ביותר היא טכניקת "הזרקת פלסטיק."


מהי הזרקת פלסטיק?

הזרקת פלסטיק היא שיטת הייצור הפופולרית ביותר בענף הפלסטיקה. אסטרטגיית ייצור זו היא הפופולרית ביותר בעולם ומשמשת לייצור מוצרים מחומרי גלם הנקראים "פלסטיק."

שיטת הזרקת הפלסטיק מאפשרת לייצר בצורה מהירה ואמינה מאוד מוצרי פלסטיק בכמויות גדולות ובזמן קצר. החומרים בהם משתמשים בטכנולוגיה זו הינם חומרים תרמופלסטיים. הכוונה היא לחומרים שעם התחממותם הם מתרככים וניתן לעצב אותם מבלי שתכונותיו האחרות של החומר ישתנו באופן ניכר.




מימון המוצר החדש שלכם

ולסיום נמנה כמה אפשרויות מימון למוצר החדש שלכם.

ישנן מספר דרכים עיקריות שניתן לקבל באמצעותן מימון כספי למיזם:


לקוחות עסקיים וספקים:

בדרך זו חשוב מאוד להיזהר מניגוד אינטרסים עתידיים אשר עשויים להזיק לעסק שלך ברגע שהמוצר המוגמר יופיע על המדפים.

חשוב לגייס כספים אך ורק מלקוחות ותיקים שעובדים איתך שנים ולפנות לספקים שאתה מכיר אותם היטב וסומך עליהם.


משפחה וחברים קרובים:

נכון שאומרים שלא מומלץ לערב עסקים עם משפחה, אך אפשרות זו בהחלט יכולה להיות ההלוואה הפשוטה והקלה ביותר עבורך... במידה ותבצע אותה בצורה טובה.

אם תפעל בצורה מקצועית, תפרט את תנאי ההלוואה בכתב ותציג בצורה איכותית את התוכנית העסקית שלך, תוכל להגדיל את סיכוייך לקבל הלוואה מצד החברים הקרובים והמשפחה, ובנוסף, תימנע אי הבנות, חוסר נעימות וטעויות בלתי רצויות.


משקיעים פרטיים (אנג'לים):

משקיעים פרטיים מעוניינים להשקיע כסף מהונם הפרטי ומאמינים במוצר החדש ובפוטנציאל העסקי שלו.

לפגישה עם משקיע פרטי, מומלץ להגיע עם אב-טיפוס של המוצר שלך ולהצטייד בתוכנית עסקית.

אב-טיפוס מהווה את הדגם הראשוני למוצר שלך ולמעשה אמור להמחיש את כלל הפעולות והפונקציות שקיימות במוצר, להסביר את המטרות של המוצר ולהראות את מבנהו וצורתו. בדרך הזו משקיעים פרטיים יוכלו לדעת במה מדובר והאם להשקיע במוצר.


צרו קשר איתנו עוד היום - ואנחנו נדאג להפוך את החלום שלכם למציאות!


תודה! נשוב אליכם בהקדם

יש לכם רעיון למוצר?

צרו קשר!

החלל החיצון

 יש לכם רעיון או מוצר?

מגיעה לכם שיחת יעוץ חינם!

Anchor 1
bottom of page